לוגו ומיתוג לעסקים

לוגו יכול לבוא במגוון רחב של אופציות:

לוגו ומיתוג לעסקים

אלגנטי ומתוחכם, מצחיק עם חוש הומור, נקי או מקושקש, נוסטלגי או חדשני ועוד אין סוף כיד הדמיון הפתוח…

הלוגו בעצם הוא הנוכחות הגרפית הראשונה שהלקוח רואה ושמבדיל את העסק שלך מהמתחרים, יוצר זיכרון וחיבור עם המסר והזהות של העסק שלך ואיתך.

אם אתם בעלי עסק, חברה או ארגון ורוצים למתג את העסק, השירות או המוצר שלכם: חשוב לבצע פרויקט עיצוב לוגו ומיתוג לעסק שלך. חשוב לקחת בחשבון שלוגו ילווה את העסק שלכם לאורך שנים רבות ולכן מומלץ להתחבר ללוגו ולהיות שלמים איתו. ממש כמו בחירת השם של העסק כך גם הלוגו ובהמשך שאר המיתוג (כרטיס ביקור/ נייר מכתבים ומעטפה/ אתר תדמית/ חתימת מייל ועוד)

לוגו הוא כמו סמל מעוצב שמייצג ומבדיל את העסק שלך, איור או ציור המסמל עסק, ולוגו נועד לאפשר ללקוחות לזהות אותו כאשר הם נתקלים בו. סמלים חייבים להתייחס לאופי המוצר, לסגנון אותו רוצים לשדר, למיצוב ולמיתוג המוצר. או עבור השירותים שלך, מול קהל היעד שלך ולפי איך שאתה בוחר להציג את עצמך בעולם הצרכנות.

כיום ישנם סגנונות שונים ומשונים של עיצובים שמעצבים וקריאייטיבים מקצועיים מתמקדים בהתאמת עיצובים למשתנים רבים

ישנם כמה אופציות שצריך וכדאי להתייחס אליהם:

·      עיצוב לוגו יוקרתי

עיצובי לוגו יוקרתיים מיועדים לרוב לאנשי עסקים, חברות וארגונים שרוצים לשדר מוניטין ויוקרה, אמינות וחדשנות לקהל היעד שלהם. הלוגו מציג גוונים הנחשבים ליוקרתיים כמו זהב, כסף או שחור. בנוסף שילובים של לוגו וצורות המשדרים חוזק יהיו חלק מהעיצוב.

חשוב לדייק בעיצוב לוגו, להפוך אותו למושלם ולזקק את המסר ״בין השורות״ ללקוח ולקהל היעד.

·      עיצוב לוגו אישי

עיצוב לוגו אישי מגיע למי ששמותיהם מובילים את המותג. כך תוכלו למצוא לדוגמא עורכי דין, מאמנים אישיים, מטפלים מכל התחומים, יועצי מס, אמנים ומוזיקאים, אנשים העוסקים בתחומי יצירה ועוד ועוד. לוגו כזה חייב לייצג את אופיו של נותן השירות שהוא העסק. עליו להתאים לעולם התוכן בו הוא עוסק ולהיות נכון גם לשם בעל העסק וגם לשירות או המוצר שהוא מציע לקהל היעד שלו. כך לדוגמא לוגו לעורך דין או יועץ מס יהיה עיצוב רציני ואמין, ולאמנים ואנשים בתחום היצירה הלוגו יהיה יותר צבעוני ומקושקש. הכל מותאם אישי לאופי העסק והאדם שעומד מאחוריו…

·      עיצוב לוגו לעסק שנותן שרות או מוצר

בעל עסק הוא מי שבנה עסק בשתי ידיו, ועכשיו הוא רוצה להוביל את העסק להצלחה עסקית גדולה. הצלחה זו תבוא לידי ביטוי בהעברת המידע על המוצרים או השירותים שהם מציעים דרך הלוגו. ישנם עסקים אשר לא תמיד חייבים לשדר יוקרה. לפעמים ההפך הוא הנכון וזה יהיה יותר נכון עבורם לשדר פשטות, כנות, מחירים נוחים אולי או דגשים אחרים שבעל העסק רוצה לשדר ולבדל עצמו בתחומו.

לוגו כזה יכלול צבע אחד או יותר המאפיינים את המוצר. כך למשל, ברוב המקרים לוגו לחברת מים מינרליים יהיה בגווני כחול. בעת יצירת הלוגו של מפעל השבבים, הוא יכלול גוונים מתכתיים ואותיות מרובעות. מצד שני, במקרה של מורה לריקוד, הלוגו עשוי להיות אותיות חלקות, או תנועות ריקוד צבעוניות. באופן זה, הלוגו של מעצב הגנים יכיל גם מוטיבים צמחיים.

 

לאחר שעיצבנו ובחרנו את הלוגו המנצח לעסק שלנו, נמשיך במיתוג.

המיתוג יכלול (לבחירת בעל העסק ובהתאם לצרכיו):

·      כרטיס ביקור

כרטיס הביקור יכלול את פרטי בעל העסק, דרכי התקשרות, ואם יש אתר אינטרנט בהחלט מומלץ להכניס קוד QR שינגיש כניסה מהירה לאתר האינטרנט של העסק.

אגב – כרטיס ביקור יכול להיות פיזי ומודפס ויכול להיות דיגיטלי שתוכל לשתף עם לקוחות (והם יוכלו לשתף גם ובכך תהנה מפרסום ״פה אוזן״ איכותי) וברשתות החברתיות.

·      נייר מכתבים ומעטפה ממותגת

למרות העידן הדיגיטלי, עדיין יש לנו צורך לעיתים בהדפסת מסמכים ללקוחות, ומה יראה יותר טוב שמסמכים אלו יודפסו על גבי נייר ממותג עם פרטי התקשרות וישלח במעטפה ממותגת ויציג את העסק שלכם באופן רציני ועסקי, כמו החברות הגדולות.

אגב – נייר מכתבים בהחלט יכול להיות גם דיגיטלי כי כאמור אנחנו בהרבה מהמקרים שולחים מסמכים מצורפים במייל.

·      חתימה מעוצבת למייל

בכל מייל שתשלח, בנוסף לטקסט שתרשום בו והנושא, יצורף באופן אוטומטי חתימה עם לוגו העסק ופרטי התקשרות כולל הזמנה לכניסה לאתר.

·      אין סוף לדברי המיתוג שניתן לבצע ולעצב וניתן לבקש כיד הדמיון החופשי כל מוצר. כי אין דבר כזה שאין דבר כזה…

 

מעוניינים בעיצוב לוגו ומיתוג לעסקים?

חייגו אלינו עכשיו ונשמח לשוחח על כך או לחלופין לתאם פגישת הכרות לקפה ומאפה 😉